FLACARA VINDECARII

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Meditaţia de MIERCURI - Legea Iubirii / Legea Iertării





În fiecare zi, este foarte important să vă alocaţi timp pentru a vă face munca spirituală.

În acest moment, vreau să vă dau o scurtă trecere în revistă a celor şapte raze majore. Ar fi foarte benefic pentru fiecare dintre voi să vă concentraţi în fiecare zi asupra energiilor uneia dintre cele şapte raze majore care inundă planeta din Sursa Creatorului în fiecare zi. Toate energiile celor şapte raze inundă planeta zilnic, dar în fiecare zi a săptămânii una devine raza predominantă.

Lucrul cu cele şapte raze, în acest fel vă ajută, într-un mod foarte profund, pentru a echilibra energiile celor şapte raze în fiecare dintre chakrele voastre de-a lungul vieţii voastre în care vă  aduce mult mai mult echilibru şi graţie. În procesul de ascensiune şi iluminare, toate cele şapte raze majore şi, ulterior, cele cinci Raze Secrete, trebuie să fie echilibrate şi însuşite pentru a trece la o mai mare înţelepciune şi măiestrie în viitorul vostru cosmic.


Miercuri, se amplifică Raza Verde Smarald Flacăra divină a Vindecării

Precipitarea și Abundența.
Concentrați-vă pe energiile vindecării divine în toate aspectele vieții voastre. Aceasta este echilibrare și energia liniștitoare care vă va ajuta să aliniați multe distorsiuni pe care le-ați creat în viețile voastre. Invocați și vizualizați această lumină verde radiantă de vindecare lichidă în toate zonele în care este necesară transformarea. De asemenea, Raza Verde guvernează legile abundenței și prosperității. Invocaţi, de asemenea, Flacăra Verde Smarald pentru deschiderea căilor de manifestare și precipitare a tuturor lucrurilor fizice şi dorințele spirituale.


Pentru Victorie Asupra Condițiilor Exterioare

În numele Iubirii, Înțelepciunii și Puterii, prin autoritatea și victoria Iubitei mele Prezenţe EU SUNT, cer și îi poruncesc fiecărei celule, atom și electron al corpului meu fizic să lumineze cu Focul Sacru al Iubirii Invincibile și a Flăcărilor vindecătoare din Iubita mea Prezență EU SUNT și de la Maeştrii Înălțați ai Luminii.
  • Cer acțiunea Legii iertării pentru fiecare încălcare - a Legii Iubirii în viața mea cotidiană și în trecut.
Eu comand Flăcărilor invincibile de Puritate, de Protecție, de Reînviere și Vindecare să lucreze prin corpul meu fizic, corpul meu emoțional, corpul meu mental, corpul meu eteric, copilul meu interior și corpul meu elemental, zilnic și la fiecare oră.
În numele iubirii, comand pe deplin cunoaşterii mele victorie asupra tuturor condițiilor exterioare din viața mea pentru a fi manifestată. De asemenea, cer deschiderea și întoarcerea tuturor darurilor mele spirituale. Și așa să fie, iubit EU SUNT! 
  • Apelez la legea iertării pentru erorile mele din trecut. 
Cer iertare tuturor sufletelor pe care le-am rănit vreodată, în orice mod, formă sau aspect, în această viață și în afara ei. De asemenea, îmi exprim iertarea pentru toate sufletele care m-au rănit vreodată.
Fac apel la Flacăra Eternă a Iubirii Cosmice şi invit aceste energii pentru a fi scăldat/ă în Focurile Flăcării Violete și în Flacăra Înălțării. Mulțumesc pentru această vindecare. Iubit/ă EU SUNT! Iubit EU SUNT! Iubit EU SUNT!

   Maeştrii Ascensionaţi prin Aurelia L.J

Traducere  Suzi Mirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!