FLACARA VINDECARII

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Meditaţia de MIERCURI - vindecare prin Lumina Duhului Sfânt




În fiecare zi, este foarte important să vă alocaţi timp pentru a vă face munca spirituală.

Vă sugerăm, prin urmare, de fiecare dată când începeți să citiți acest material, într-un moment de liniște, intră în camera secretă a inimii tale pentru o cerere personală, o experiență cu maeștrii care servesc raza pe care o contemplați. Nu ezitaţi să cereţi vindecare, cunoaștere și înțelepciune sporită. În timp ce citești fiecare capitol, vei simți prezența Maeștrilor și vibrația acestui lucru, acelei  raze speciale. Acest lucru vă va oferi ocazia de a dezvolta o relație personală cu diferite ființe ascensionate, permițându-vă să le cunoașteți mai profund.

Noi, ne oferim ca mentori și ghizi în trezirea voastră. Noi toți vorbim cu voi in paginile acestei cărți suntem membrii ai unei familii mari de Lumină care vă iubesc atât de mult. Fiecare pas de trezire, prezintă un prilej de bucurie și de înțelegere, care este de neegalat în evoluția voastră. Se deschide pentru tine o uşă în propria ta măiestrie și un loc pentru tine în continuă expansiune în cadrul unui consiliu de energie tot mai extins care conduc Pământul prin propria-i trezire și înălțare.



Rugăciune în a Cere Miracole

  • Cereți un miracol vindecător în Viața voastră! 
În numele Luminii Lui Dumnezeu, care nu dă greş niciodată, să accept un miracol de vindecare în viața mea, în această zi. Eu revendic un miracol în fiecare nivel al ființei mele. Eu cer un miracol al Iubirii pentru Reînvierea mea deplină.

  • Preaiubit Tată / Mamă Dumnezeu 
Focul Tău dă-l mai departe în miracolul Luminii acum. Insuflă în acest moment miracolul Luminii pe Pământ. Eu cer Maeştrilor Înălţaţi un miracol de vindecare, În inima mea, în chakrele mele și în ADN-ul meu. Flăcără - du mai departe miracolul Luminii din cele Șapte Raze, Flacără - du mai departe miracolul Luminii Duhului Sfânt, Peste tot în ființa mea acolo unde este nevoie de vindecare.

  • Declar că EU SUNT un miracol a Lui Dumnezeu în această zi.
EU SUNT un miracol în acțiune, în realizare manifestată. EU SUNT un miracol - Lumină aprinsă de la Marele Soare Central, Mă reîntorc înapoi la adevărata mea identitate în Dumnezeu. Minunată Flacără a Luminii până la sfârşit. Preaiubit/ă EU SUNT, Preaiubit EU SUNT, Preaiubit EU SUNT! 
(Repetați de 3,6 sau de 9 ori)

   Maeştrii Ascensionaţi prin Aurelia L.J

Traducere  Suzi Mirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!